کرم پودر حاوی فیلتر آفتاب بژ طبیعی و بژ روشن

مناسب پوست چرب
حجم 30ml
قیمت: 188.000 تومان


حاوی زینک پی سی ای
افزایش کلاژن سازی در پوست
کاهش سیبوم

حاوی ویتامین A
تولید سلولهای پوستی سالم
جلوگیری از ایجاد چین و چروک


حاوی عصاره چای سبز
متعادل کننده چربی پوست
جلوگیری از اختلالات پوستی ناشی از اشعه فرابنفش

کرم پودر حاوی فیلتر آفتاب بژ طبیعی و بژ روشن لروونی


کرم پودر حاوی فیلتر ضد آفتاب لروونی علاوه بر ایجاد سطحی یکنواخت بروی پوست، به آن ظاهری زیبا میبخشد و به دلیل وجود سد محافظتی در برابر اشعه های خورشیدی، پوست شما را در برابر آسیب های ناشی از این پرتوها حفظ میکند.

عصاره ی چای سبز بکار رفته در این محصول از طرفی مانع ایجاد اختلالات پوستی ناشی از اشعه UVB شده و از طرف دیگر متعادل کننده چربی آن است؛ در نتیجه از ایجاد آکنه جلوگیری میکند. ما با هدف افزایش کلاژن سازی و آبرسانی به پوست و همچنین کاهش سیبوم آن در فرمولاسیون این کرم از زینک پی سی ای بهره برده ایم.

از سوی دیگر ویتامین A موجود در این محصول، با تولید سلولهای پوستی سالم، از ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند. پی ای جی/ پی پی جی ۱۸/۱۸ متیکون موجود در این کرم پودر از یک سو باعث پخش و جذب بهتر این کرم شده و به آن خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و تعریق میبخشد؛ و از سوی دیگر بدون ایجاد حس چربی، پوست شما را مرطوب نگه می دارد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟