کرم آبرسان و ضد چروک

مناسب انواع پوست
حجم 50ml
قیمت: 285.000 تومان


حاوی روغن لاوندر
دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی

حاوی کاپرویل تتراپپتید-۳
آبرسان عمیق پوست
افزایش تولید کلاژن در پوست

حاوی Q10
ضد رادیکال آزاد
افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
 

کرم آبرسان و ضد چروک لروونی


ما در کرم آب‌رسان و ضد چروک لروونی، با بکارگیری فرمولاسیون روز دنیا و جدیدترین متدهای تولید کرم، به مبارزه با چین و چروک‌های پوست زیبای شما رفته‌ایم.

حتما تا به حال در مورد رادیکال‌های آزاد و اثر مخرب آن‌ها روی پوست شنیده‌اید؛ آسیب رادیکال آزاد به اشکال مختلفی در پوست نمایان می‌شود، گاهی ممکن است باعث تغییر رنگ در پوست شود یا می‌تواند موجب شل شدن و افتادگی پوست گردد. علاوه بر این‌ها، رادیکال‌های آزاد با از بین بردن کلاژن‌های پوست باعث ایجاد چروک در پوست شده و ظاهری پیر به پوست می‌دهند.

کرم آبرسان و ضد چروک لروونی با خاصیت آنتی اکسیدانی خود از ورود این رادیکال‌ها به لایه‌های داخلی پوست شما جلوگیری می‌کند و پوستی شاداب و با طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد، همچنین ترکیبات استفاده شده در این محصول بدلیل خاصیت کلاژن سازی که دارد، موجب افزایش الاستیسیته پوست می شود. از آنجایی که این محصول مناسب انواع پوست تولید شده، شما میتوانید با خیال راحت و بدون ترس از بروز التهاب پوستی، آن را استفاده کنید.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟