محلول پاک کننده آرایش

مناسب انواع پوست
حجم 200ml
قیمت: 58.000


حاوی آلانتوئین
دارای خاصیت التیام بخشی قوی
رفع التهابات پوستی

حاوی آلانتوئین
دارای خاصیت التیام بخشی قوی
رفع التهابات پوستی

حاوی عصاره آلوئه ورا
از بین برنده سلولهای مرده پوست
جلوگیری از بروز علائم پیری  

محلول پاک کننده آرایش لروونی


در اکثر مواقع، برای مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش به محصولاتی متفاوت نیاز داریم. میسلار واتر محصولی است با ظاهر شبیه به آب و بدون نیاز به شست‌وشو، که با بکارگیری فرمولی خاص نسبت به سایر پاک کننده‌ها، مراقبت و پاک کردن پوست را همزمان انجام می‌دهد. محلول پاک کننده‌ی آرایش لروونی با بکار گرفتن تکنولوژی میسلار واتر بدون ایجاد حساسیت در پوست، با فرمولاسیون ملایم خود هر گونه آلودگی و مواد آرایشی را از سطح پوست بخوبی پاک می‌کند. این محصول علاوه بر اینکه تحریکی در پوست شما ایجاد نمی‌کند، به دلیل وجود آلانتوئین در خود، خاصیت التیام بخشی داشته و به رفع التهابات پوستی کمک می‌نماید.

ما در فرمولاسیون این محصول از عصاره آلوئه ورا استفاده کرده‌ایم که با خواص آنتی اکسیدانی خود، بدون ایجاد احساس خشکی در پوست، از بروز جوش و لکه جلوگیری می‌کند و باعث کند شدن بروز علائم پیری در پوست می‌شود.

این محلول با از بین بردن سلول‌های مرده پوست و مرطوب کردن آن احساس شادابی به پوست شما می‌دهد. محلول پاک کننده آرایش لروونی فاقد پارابن و سولفات است و از آنجایی که متناسب با pH پوست تنظیم شده، برای انواع پوست مناسب می‌باشد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟