ماسک مو

مناسب موهای آسیب دیده
حجم 200ml
قیمت: 84.500 تومان


حاوی روغن آرگان
ایجاد حس درخشندگی در موها
حفاظت از مو در برابر آسیب های محیطی

حاوی کراتین هیدرولیز شده
جلوگیری از ایجاد موخوره
بهبود خاصیت ارتجاعی مو
 

ماسک مو مناسب موهای آسیب دیده لروونی


مو یکی از فاکتورهایی است که تأثیر چشم گیری در زیبایی فرد دارد و برخورداری از موی سالم و درخشان نیازمند مراقبت و رسیدگی به آنها است. امروزه یکی از این شیوه‌های مراقبت از موها، استفاده از ماسک موی مناسب است.

عوامل و آلودگی‌های محیطی باعث آسیب به بافت پروتئینی مو شده و موجب کدر شدن موها میگردند. همچنین کمبود رطوبت در بافت مو یکی از مواردی است که باعث خشک شدن آنها می‌شود. از آنجا که ماسک موی لروونی حاوی کراتین هیدرولیز شده می‌باشد، علاوه بر بهبود خاصیت ارتجاعی موها به ترمیم موهای آسیب دیده کمک کرده، از شکننده شدن و نازک شدن تار مو جلوگیری می‌کند.

ترکیبات این ماسک، مقاومت مو را در برابر وسایل حرارتی از قبیل سشوار و اتوی مو افزایش میدهد و مانع ایجاد موخوره می‌شود. استفاده از این محصول به دلیل وجود روغن آرگان در آن، موجب درخشندگی موی شما شده و با کمک به حفظ رطوبت مو، شانه پذیری و حالت دهی موهای رنگ شده را آسان‌تر می‌کند و به آنها جلوه ای زیبا می‌بخشد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟