فوم شستشو صورت و بدن

مناسب پوست چرب
حجم 150ml
قیمت: 95.000 تومان


حاوی اسید سالیسیلیک
لایه بردار ملایم
رفع چربی اضافی پوست

حاوی زینک پی سی ای
آبرسان عمیق
افزایش کلاژن سازی در پوست

حاوی دکسپانتنول
ضد التهاب
افزایش جذب رطوبت در پوست
 

فوم شستشو مناسب پوست چرب


فوم شستشو لروونی یک پاک کننده کامل است که به صورت ملایم پوست را از آلودگی‌ها پاکسازی می‌کند و با خاصیت تسکین دهنده خود به آن حس طراوت و شادابی می دهد.

منافذ باز پوست منجر به ورود سلول‌های مرده و چربی به لایه‌های داخلی آن می‌شود و این باعث ایجاد جوش های سر سیاه، سر سفید و آکنه خواهد شد. فرمولاسیون حاوی اسید سالیسیلیک در این محصول با لایه برداری ملایم، پوست را از سلول‌های مرده پاکسازی می‌کند، سیبوم آن را کاهش داده و همچنین منافذ باز پوست را مسدود می کند.

زینک پی سی ای موجود در فوم مناسب پوست چرب لروونی باعث افزایش کلاژن‌سازی در پوست می‌شود و به عنوان یک آبرسان و مرطوب کننده قوی عمل می‌کند. از سوی دیگر وجود دکسپانتنول در ترکیبات این فوم که نقش پیش ساز برای تولید ویتامین ب 5 را ایفا میکند، به جذب سریع رطوبت در پوست کمک کرده و با تقویت سد پوستی از تحریک و التهابات پوستی جلوگیری می کند. این محصول فاقد هرگونه ماده مضر از جمله سولفات در ترکیبات خود می‌باشد بنابراین برای استفاده روزانه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟