فوم شستشو صورت و بدن

مناسب پوست خشک
حجم 150ml
قیمت: 95.000 تومان


حاوی گلیسیرین
حفظ رطوبت
جلوگیری از خشکی پوست

حاوی هیالورونیک اسید
افزایش الاستیسیته پوست
جلوگیری از بیماری های ناشی از خشکی پوست

حاوی دکسپانتنول
آبرسانی عمیق رد سدی پوست

حاوی پرودو 500
مخلوطی از آمینو اسیدها
بازسازی سلولهای پوستی
 

فوم شستشو مناسب پوست خشک لروونی


ضروری است که پوست صورت و بدن جهت رفع آلودگی‌ها و سلول‌های مرده بصورت روزانه با شوینده مناسب که علاوه بر پاکسازی، عملکرد سد دفاعی پوست شما را نیز بهبود بخشد، شستشو داده شود. فوم شستشو حاوی هیالورونیک اسید لروونی از یک سو قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و مانع پیری زودرس آن می شود و از سوی دیگر از ایجاد اگزما و قرمزی پوست جلوگیری می کند.

گلیسیرین موجود در این محصول با حفظ رطوبت پوست از خشکی آن جلوگیری کرده و مانع از ایجاد چین و چروک ناشی از خشک شدن می شود.فوم لروونی به دلیل دارا بودن مخلوط اسیدهای آمینه فرایند بازسازی سلول‌های پوستی را تسریع کرده، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و حفاظت آنتی اکسیدانی را برای آن فراهم می آورد.

از آنجایی که سولفات منجر به ایجاد واکنش های آلرژیک می شود و با محیط زیست ما سازگار نیست، این محصول به گونه ای تهیه شده که عاری از سولفات می باشد و با خیال راحت بصورت روزانه می توان از آن استفاده کرد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟