شامپو حاوی کراتین

مناسب انواع مو
حجم 200ml
قیمت: 75.000 تومان


حاوی کراتین هیدرولیز شده
بهبود خاصیت ارتجاعی مو
نرم کننده و بازدارنده موخوره

حاوی روغن آرگان
ایجاد یک لایه محافظ در برابر آسیب های احتمالی

حاوی عصاره انار
بهبود جریان خون پوست سر و تقویت فولیکول مو

حاوی پروتئین ابریشم
ایجاد نرمی و درخشش در مو
برطرف کننده خشکی مو (آنتی فریز)

حاوی عصاره گوار
جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن
شانه پذیری و حالت پذیری بهتر موها
 

شامپو حاوی کراتین لروونی


به دلیل وجود عوامل محیطی، زندگی پر تنش امروزه، سشوار کردن و اتو کشیدن مداوم موها و همچنین استفاده از رنگ مو، این امکان وجود دارد که موهای ما دچار آسیب شده و زیبایی خود را از دست بدهد.

روغن آرگان موجود در شامپو کراتین لروونی علاوه بر اینکه با ایجاد یک لایه محافظ روی غلاف بیرونی تارهای مو، از اینگونه آسیب‌ها جلوگیری می کند، باعث درخشندگی آن شده و به رنگ موی شما جلوه‌ی بیشتری میبخشد.کراتین هیدرولیز شده و پروتئین ابریشم بکار رفته در این محصول خاصیت ارتجاعی مو را بهبود می بخشد و با تکیه بر خاصیت آنتی فریز خود، رطوبت مو را حفظ کرده و به درمان موخوره کمک می کند.

این شامپو حاوی عصاره انار می‌باشد که به دلیل داشتن پانیسیک اسید، موجب بهبود جریان خون در پوست سر و تقویت فولیکول مو می‌شود. فرمولاسیون حاوی عصاره گوار شامپو کراتین لروونی موجب بهبود شانه پذیری و حالت پذیری مو شده و برای شست و شوی انواع مو مناسب می باشد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟