شامپو تقویتی و ضد ریزش

حجم 200ml
قیمت: 75.000 تومان


حاوی عصاره گل ختمی
ضد التهاب

حاوی عصاره مورد
تقویت کننده ریشه مو

حاوی عصاره رزماری
تحریک رشد مو
احیا کننده فولیکول مو

حاوی عصاره جینگوبیلوبا
دارای خاصیت آنتی اکسیدان
افزایش گردش خون در پوست سر

حاوی عصاره سالویا (مریم گلی)
بازسازی فولیکولهای مو
کمک به درخشندگی مو

حاوی عصاره پرسیاوشان
عامل تقویتی ریشه مو
کمک به درمان آلوپسی

حاوی کافئین بیوجنیک – ۲۱۰
کنترل کننده ریزش مو
جلوگیری از ایجاد شوره سر
 

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش لروونی


استرس، آب و هوا، تغذیه نامناسب و مواردی از این دست، عواملی هستند که نقش بسزایی در ریزش مو دارند. شامپو ضد ریزش و تقویت کننده‌ی لروونی با به کار گرفتن فرمولی بروز و مواد اولیه وارداتی، محصولی است که میتواند به شما در کنترل این مشکل کمک شایانی نماید.

یکی از مزایای این شامپو استفاده از عصاره‌های گیاهی است که مغذی مو می‌باشند؛ بطوریکه با افزایش گردش خون در پوست سر، فولیکول‌های مو را احیا کرده و با تقویت ریشه مو، ریزش آن‌ها را کنترل می‌کند. علاوه بر این، پروتئین هیدرولیز شده موجود در این محصول حاوی اسیدهای آمینه می‌باشد که باعث استحکام و ترمیم موهای آسیب دیده در ساقه‌ی مو می‌شود.

بهره گیری از خواص دکسپانتنول از دیگر ویژگی‌های شامپو ضد ریزش و تقویت کننده لروونی است که با حفظ رطوبت در پوست سر و موها به عنوان یک آبرسان عمل می کند؛ درنتیجه به موها حس درخشندگی میدهد. کافئین بیوژنیک که در این شامپو وجود دارد علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، از ایجاد شوره در کف سر نیز جلوگیری می کند. در این شامپو مواد اولیه ی گیاهی و سورفاکتانت های مناسبی به کار گرفته شده، تا ترکیبی ملایم حاصل شود و در نتیجه پوست سر و موهای شما، بدون بوجود آمدن التهاب و آسیب، شسته و تمیز شوند.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟