سرم روشن‌کننده و بازسازی‌کننده ویتامین c

مناسب انواع پوست
حجم 30ml
قیمت: 255.000 تومان

حاوی رتینول
جلوگیری از ایجاد منافذ باز
جلوگیری از ایجاد هایپرپیگمنتیشن و کک و مک
حاوی هیالورونیک اسید
افزایش آبرسانی به پوست جلوگیری از ایجاد واکنش های آلرژیک و آکنه

حاوی ویتامین C
تسریع در تولید کلاژن و الاستین
ترمیم سلولهای آسیب دیده پوست
حاوی ویتامین E
جذب سریع آب در پوست
دارای خاصیت ضد اکسیدانی  

سرم روشن کننده و بازسازی کننده ویتامین c لروونی


اگر رادیکالهای آزاد و آلودگی های محیطی از پوست پاک نشود، می تواند منجر به خشک شدن و چروک شدن پوست، ایجاد زخم و آکنه شود و این باعث میشود که زیبایی پوست فرد از بین برود و دچار پیری زودرس میشود. ویتامین C در برابر اشعه ماورا بنفش و عوامل عفونی عملکرد سدی دارد و مواد فعال موجود در ویتامین سی رادیکالهای آزاد را خنثی میکند.

سرم ویتامین C لروونی با ساختار ریز مولکول و فوق العاده سبک خود به راحتی به عمق پوست نفوذ میکند و با تشکیل کلاژن و الاستین به رشد مجدد سلولهای پوستی کمک کرده و پوست را جوانتر و شادابتر نشان می دهد. از سوی دیگر با کاهش ملانین پوست، از ایجاد هایپرپیگمنتیشن و کک و مک جلوگیری می کند. این سرم به دلیل ساختار سبک و غیر چرب برای پوست چرب بسیار ایده آل است. ویتامین Eموجود در این سرم به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان عمل می کند درنتیجه از بروز آکنه و حساسیت روی پوست جلوگیری کرده و منجر به جذب سریع آب در پوست می شود.

این محصول به دلیل وجود بالاترین غلظت مواد موثر نسبت به دیگر شکل محصولات به سرعت جذب پوست می شود و درنتیجه مقدار کمی از آن برای کل صورت کفایت می کند.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟