کرم نرم کننده حاوی اوسرین و 5٪ اوره

حجم: 100ml
قیمت: 108.0000 تومان


اوره
جلوگیری از ایجاد بیماری های ناشی از پوست خشک
کنترل و درمان اگزما و سوریازیس

لانولین
تسکین پوست خشک و دهیدراته
کاهش دهنده آب از دست رفته پوست

روغن دانه جوجوبا
آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان
تسریع بهبود زخم

اوسرین
افزایش رطوبت به پوست
جلوگیری از خشکی و ترک پوست

اسکوالان
ضد رادیکال آزاد
آنتی اکسیدان

دکسپانتنولجلوگیری از ایجاد پوسته و ترک در پوست
جلوگیری از خشکی پوست و هیدراته کردن آن
حفظ رطوبت در پوست

کرم نرم کننده حاوی اوسرین و 5٪ اوره


خشکی پوست عارضه‌ای رایج بحساب می‌آید که افرادی از تمام گروه‌های سنی از آن رنج می‌برند. قابل مشاهده‌ترین علایم آن، پوسته پوسته شدن، خارش، سفت و خشن شدن پوست می‌باشد و این نوع پوست به راحتی در معرض ابتلا به عفونت و بیماری های پوستی مانند اگزما و سوریازیس قرار میگیرد. این عارضه به دلیل فقدان فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست مانند اوره ایجاد می‌شود که دلایل متعددی از جمله شرایط آب و هوایی، ژنتیک، بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، مصرف برخی داروها مانند راکوتان، استفاده از محصولات پوستی نامرغوب و غیره دارد.

گروه تخصصی محصولات اوسرین و اوره‌ی برند لروونی برای بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست، درمان اگزما و سوریازیس و تقویت موانع حفاظتی پوست تولید شده‌اند. اوره‌ی موجود در کرم اوسرین و اوره 5٪ لروونی با افزایش ظرفیت اتصال آب در پوست، از بروز بیماری های ناشی از خشکی پوست جلوگیری کرده و ظاهر بافت آن را بهبود می‌بخشد. در کنار این ماده درماتولوژیک، ترکیبات موثری مانند لانولین، روغن جوانه‌ی جوجوبا و اسکوالان در تولید این محصول بکار گرفته شده که علاوه بر حفظ رطوبت در پوست دارای خواص آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریال می‌باشند.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟