کرم نرم کننده حاوی اوسرین و 10٪ اوره

حجم: 100ml
قیمت: 115.0000 تومان


اوره
جلوگیری از خشکی و ترک پوست
رفع خارش ناشی از خشکی پوست

روغن دانه جوجوبا
آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان
تسریع بهبود زخم

آمونیوم لاکتات
افزایش رطوبت پوست
جلوگیری از پوسته پوسته شدن

اوسرین
جلوگیری از ایجاد بیماری های ناشی از پوست خشک
کنترل و درمان اگزما و سوریازیس

دکسپانتنول
جلوگیری از ایجاد پوسته و ترک در پوست
حفظ رطوبت در پوست

کرم نرم کننده حاوی اوسرین و 10٪ اوره


مادامی که پوست بدن عملکرد سدّی پایداری داشته باشد، از ما در برابر محرک‌های خارجی محافظت می‌کند و می‌تواند سطح بهینه‌ی هیدراتاسیون خود را حفظ کند. اما زمانی که این عملکرد مختل شود، پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد و در نتیجه خشک به نظر می‌رسد. وقتی میزان آب در سطح فوقانی پوست به زیر 8 تا 10 درصد میرسد، علایم خشکی پوست ظاهر می‌شوند و پوست لایه لایه، زبر و ترک دار می‌گردد. پوست صورت در مقایسه با دیگر نقاط بدن رطوبت بیشتری از دست می‌دهد چرا که دائما در معرض عوامل خارجی محیطی قرار دارد. همچنین عوامل متعددی از جمله شرایط آب و هوایی، بالا رفتن سن و… بر روی از دست رفتن میزان رطوبت پوست تاثیر گذار هستند.

کرم نرم کننده حاوی اوسرین و 10٪ اوره لروونی حاوی اوره و دیگر فاکتورهای رطوبت رسان پوست می‌باشد که کمبود رطوبت را بطور موثری جبران می‌کند. رطوبت رسانی عمیق این محصول، مدیون فرمولاسیونی بروز است که به این کرم ساختاری سبک همراه با قابلیت جذب سریع بخشیده و آن را برای پوست های بسیار خشک یا دارای خارش مناسب کرده است. با استفاده از این کرم بافتی لطیف و مخملی روی پوست تشکیل می‌شود که با تقویت عملکرد سدی پوست کمک شایانی به کاهش علائم سوریازیس و اگزما می‌کند. این محصول سد محافظ طبیعی بدن را ترمیم می‌کند تا جلوی از دست رفتن هر چه بیشتر رطوبت گرفته شود. فرمولاسیون کرم اوسرین و اوره لروونی کاملا درمانی بوده و بدون ایجاد آلرژی منجر به تسکین فوری و مرطوب سازی قوی و طولانی مدت پوست می‌شود؛ همچنین خشکی و زبری پوست را برای مدت بیشتری نسبت به سایر محصولات مرطوب کننده به تاخیر می‌اندازد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟