کرم نرم کننده حاوی اوسرین و اوره مخصوص کودکان

حجم: 100ml
قیمت: 108.0000 تومان


اوسرین
افزایش رطوبت به پوست
جلوگیری از خشکی و ترک پوست

اوره
جلوگیری از ایجاد بیماری های ناشی از پوست خشک
کنترل و درمان اگزما و سوریازیس

روغن آووکادو
آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان
آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد

دکسپانتنول
جلوگیری از ایجاد پوسته و ترک در پوست
حفظ رطوبت در پوست

بیزابولول
ضد التهاب و ضد تحریک
کمک به کاهش خشکی پوست و پوسته پوسته شدن

کرم نرم کننده حاوی اوسرین و اوره مخصوص کودکان


پوست کودکان نازک‌تر و ظریف‌تر از پوست بزرگسالان است و نسبت به عوامل محیطی با حساسیت بیشتری واکنش نشان می دهد؛ در نتیجه عملکرد سدی آن محدود است و مقاومت کمتری دارد و به ویژه به تأثیرات شیمیایی، فیزیکی و میکروبی حساسیت بیشتری نشان می‌دهد بنابراین نیاز به مراقبت و محافظت ویژه دارد. درماتیت آتوپیک (اگزما) یکی از شایع ترین بیماری های پوستی دوران کودکی است و بین 10 تا 20 درصد از کودکان را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد که در برخی از موارد علائم تا بزرگسالی می‌تواند ادامه داشته باشد. مشکلات در ارتباط با این بیماری پوستی اغلب زمانی ایجاد می‌شوند که خارش در پوست ایجاد کند و منجر به اختلال در سد پوستی می‌شود. بنابراین باعث تکثیر باکتری و در نتیجه ایجاد عفونت و التهاب در پوست می‌شود.

کرم حاوی اوسرین و اوره کودکان برند لروونی یک نرم کننده بسیار ملایم و سازگار با پوست کودکان می‌باشد که اوسرین و اوره موجود در آن به عمق لایه شاخی پوست نفوذ کرده و مقادیر قابل توجه آب را برای مدت طولانی‌تری در پوست ذخیره می‌کند درنتیجه از خشکی پوست و بیماری های ناشی از آن بخصوص اگزما جلوگیری خواهد کرد یا آن را تسکین می‌دهد. علاوه بر این سایر ترکیبات رطوبت رسان در این محصول مانند اسکوالان، روغن آووکادو، دکسپانتنول و بیزابولول بطور قابل توجهی مانع خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کودک شما می‌شوند و با خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی خود از پوست کودکان در برابر عوامل محیطی و محرک پوست جلوگیری می‌کنند.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟