کرم مناسب پوست های دارای جوش لروونی

حجم: 30ml
قیمت: 195.0000 تومان


سالیسیلیک اسید
از بین برنده لک و جای جوش
جلوگیری از بروز جوش‌های جدید

لاکتیک اسید
لایه برداری سلول‌های مرده پوست
افزایش استحکام و ضخامت پوست در اپیدرم (لایه بالایی پوست)

زینک PCA
افزایش کلاژن سازی در پوست
آبرسان عمیق

AC.net
جلوگیری از ایجاد آکنه و کومدون (نشانه‌های غیر‌التهابی اولیه آکنه)
بهبود جوش‌های سرسیاه و سرسفید
مانعی در برابر ایجاد التهاب و رشد باکتری

کرم مناسب پوست های دارای جوش لروونی


جوش‌ها به دلایل مختلفی بر روی پوست ظاهر می‌شوند و انواع مختلفی دارند. یکی از عوامل مهم ایجاد کننده جوش‌های التهابی، وجود چربی بیش از حد در پوست و تجمع سلول‌های مرده در سطح آن است؛ زیرا به مراتب منافذ پوست بسته شده و مواد و چربی‌هایی که باید از این منافذ خارج شوند در لایه زیرین پوست می مانند. گاهی این چربی‌ها راهی به سطح پوست نمی‌یابند و موجب بروز جوش‌های زیر پوستی و گاهی با یافتن منافذ کوچک به سطح پوست راه یافته و جوش‌های سرسفید و سر سیاه و جوش‌های التهابی را ایجاد می‌کنند. جوش‌های پوستی علاوه بر ایجاد ظاهری ناخوشایند، در صورت عدم درمان موجب ایجاد عوارضی مانند جای جوش و لک‌های پوستی خواهند شد. بدین ترتیب استفاده از محصولات درمانی برای از بین بردن جوش‌های ظاهر شده بر روی پوست از اولویت بالایی برخوردار است. کرم ضد جوش لروونی، با استفاده از ترکیبات قوی و مؤثر محصولی مناسب برای درمان انواع جوش‌های ایجاد شده بر روی پوست می‌باشد.

کرم مناسب پوست‌های دارای جوش لروونی با استفاده از ترکیبات لایه بردار ملایم، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده سطح پوست را از بین برده و با پاکسازی منافذ پوست را برای دریافت مواد مغذی آماده می‌سازد و با بهره گیری از مواد ضد التهاب و آبرسان از بروز عوارض پوستی ناشی از لایه برداری نامناسب جلوگیری می‌کند. علاوه بر این وجود سالیسیلیک اسید در کرم ضد جوش لروونی موجب از بین رفتن لک‌های پوست و جای جوش‌ها شده و گودی‌های ایجاد شده خواهد شد. همچنین این محصول با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست برای طولانی مدت سلول‌های پوستی را تقویت نموده ترکیبات آنتی باکتریال موجود در این محصول سلول‌های پوست را ضد عفونی کرده و از نفوذ آلودگی‌ها به منافذ پوست جلوگیری به عمل می آورد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟