کرم مرطوب کننده لب لروونی

حجم: 50ml
قیمت: 135.0000 تومان


* موم زنبور عسل
بهبود لب های خشک و ترک خورده
آنتی باکتریال

موم کارنائوبا
ایجاد حس درخشندگی و طراوت طبیعی لب ها
حفاظت لب در برابر اشعه فرابنفش

روغن آرگان
افزایش رطوبت پوست لب
آنتی اکسیدان

* موم کاندلیلا
جلوگیری از ایجاد ترک و چروک بر روی لب
ایجاد سد حفاظتی روی پوست

روغن جوجوبا
ترمیم کننده ترک لب
مرطوب کننده طبیعی

شی باتر
ضد التهاب
جلوگیری از کدر شدن پوست لب

روغن جوانه گندم
مغذی پوست لب
حفظ رطوبت پوست

آلفا بیزابولول
ضد التهاب و ضد تحریک
کمک به کاهش خشکی و پوسته پوسته شدن لب

کرم مرطوب کننده لب لروونی


عوامل متعددی از جمله آفتاب، باد و هوای سرد یا خشک، داروهای آکنه و فشار خون، شیمی درمانی یا پرتودرمانی، دیابت، بیماری های پوستی، بیماری تیروئید، آلرژی، کشیدن قلیان و سیگار، می‌توانند باعث خشکی، چروکیده شدن، ترک خوردن و تیره شدن لب ها شوند. ما در کرم مرطوب کننده‌ی لب لروونی، موم‌ها و روغن‌های طبیعی را با فرمولی موثر ترکیب کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین کرم مرطوب کننده‌ی لب را به تولید برسانیم. موم‌های طبیعی زنبور عسل، کارنائوبا و کاندلیلا از خشکی لب‌ها و در نتیجه ایجاد ترک و چروک جلوگیری می‌کنند. روغن‌های طبیعی موجود در این محصول نیز وظیفه‌ی ترمیم کنندگی لب‌ها را بعهده دارند و به حفظ رطوبت پوست لب‌ها کمک می‌نمایند. کرم مرطوب کننده‌ی لب لروونی حاوی شی باتر است که به دلیل دارا بودن میزان قابل توجهی ویتامین A و E به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و در نتیجه محافظ لب‌ها در برابر تابش نور خورشید است و از کدر شدن پوست لب جلوگیری می‌کند. در این محصول ما با استفاده از ماده‌ی آلفا بیزابولول که ضد التهاب و ضد تحریک بحساب می‌آید، به محافظت از لب‌های زیبای شما در برابر پوسته پوسته شدن رفته‌ایم.

ارایحه‌ی شیرین و ملایم وانیل این محصول، بر روی لب‌ها تجربه ای خوشایند ایجاد خواهد کرد و مواد اولیه‌ی طبیعی استفاده شده بگونه‌ای ترکیب شده‌اند که حتی در هوای گرم، بدون ایجاد حس چربی، روی لب‌ها باقی مانده و در صورت بلعیده شدن اتفاقی، خطری را متوجه سلامتی شما نمی‌کنند.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟