کرم لایه بردار حاوی اوسرین و 30٪ اوره

حجم: 50ml
قیمت: 135.0000 تومان


آلانتوئین
از بین برنده سلول های مرده پوست
حفاظت از پوست در برابر خشکی

دکسپانتنول
جلوگیری از ایجاد پوسته و ترک در پوست
حفظ رطوبت در پوست

شی باتر
برطرف کننده خشکی پوست
ضد التهاب

اوره 30%
بازسازی سلول های مرده پوست
جلوگیری از ایجاد پینه و ترک در پوست دست و پا

اوسرین
جلوگیری از ایجاد بیماری های ناشی از پوست خشک
کنترل و درمان اگزما و سوریازیس

روغن آووکادو
جلوگیری از خشکی پوست و هیدراته کردن آن
آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد

کرم لایه بردار حاوی اوسرین و 30٪ اوره


مناطقی از بدن مانند آرنج، زانو، دست و پا، فشار و اصطکاک زیادی را تجربه می‌کنند؛ ممکن است این عوامل در سد محافظ پوست اختلال بوجود آورد بطوری که قادر به حفظ رطوبت کافی نباشد و درنتیجه پوست این نواحی خشک، زبر و ضخیم (هایپرکراتوز) می‌شود و پینه های پوستی و میخچه بوجود می‌آید.

اوره‌ی موجود در کرم لایه بردار اوسرین و اوره برند لروونی بخشی از فاکتور مرطوب کننده طبیعی ضروری(NMF) است که میزان رطوبت پوست را تنظیم می کند و آن را به بیرونی ترین لایه پوست می‌رساند. همچنین کراتولیتیک است؛ به این معنی که به پوست کمک می‌کند تا از سلول‌های مرده پاکسازی شود و از آنجا که ضد خارش و ضد میکروبی است، می‌توان از آن به عنوان یک لایه بردار موثر بهره برد. بعلاوه وجود اوسرین، شی باتر، روغن آووکادو و سایر ترکیبات رطوبت رسان در این محصولات با بازگرداندن رطوبت و نگهداشتن آن برای مدت زمانی طولانی‌تر سبب بهبود بیماری‌های ناشی از خشکی پوست خواهد شد و در یک کلام می‌توان گفت با استفاده از این لایه بردار، پوست شما شادابی و جوانی خود را دوباره به دست خواهد آورد.

به این نکته توجه داشته باشید که کرم لایه بردار اوسرین و اوره لروونی یک کرم درمانی برای ضایعه های ضخیم پوستی، پینه و میخچه است و نباید روی زخم های باز یا پوست‌ قسمت‌های حسّاس استفاده شود. متناسب با درجه وخامت و میزان ضایعه های پوستی می‌توان از هر کدام از دو نوع محصول لایه بردار لروونی که حاوی 20٪ اوره و 30٪ اوره هستند، استفاده کرد.

با هدف ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و هموطنان عزیز و با استفاده از مواد اولیه با استاندارد بالا و فرمولاسیون به روز، امید است بتوانیم نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت فردی جامعه و ارائه بهترین ها داشته باشیم.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟